Helicopter vlucht

15 februari 2017 - Makarora, Nieuw-Zeeland

Hallo allemaal van daag een topdag het weer is mooi dus de helicopters vlucht ging door het was prachtig door de bergen over de rivier na een half uur werden wij afgezet in een valei  midden in de wildernis dan in de benen voor een tocht van 3 uur waar er een jetboot ons terug bracht wat ging dat hard speciaal voor Joop in Engeland wij hebben het overleeft morgen weer verder zo150km naar de westkust nu tot schrijfs

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bep en Dick:
    15 februari 2017
    Was je bang Nelleke?Of viel het mee. De boottocht?
  2. Ada en Joop:
    15 februari 2017
    Mensen lief !, well done! Joop die grisel nog! Wat een avondtuur! Liefs van onz xxx
  3. Corinda:
    Jaloers
  4. José:
    15 februari 2017
    Allemachtig wat een bofferts om zo'n reis te mogen doen mooi hè in een helikopter,doe voorzichtig

Gr Kees en José
  5. Hans en Sylvia:
    15 februari 2017
    Wat maken jullie een prachtige reis! Wij gaan a.s. dinsdag naar Schiphol om de deelnemers van de Acsi reis Nieuw-Zeeland uit te zwaaien namens de Acsi. De reisleiders van die reis vertrekken n.l. eerder. We waren al jaloers op die mensen en nu helemaal na het zien van jullie foto's! Geniet maar lekker het is jullie van harte gegund! Groetjes van verkouden luitjes hier!
  6. Hilde:
    15 februari 2017
    Wat een belevenis moet dat zijn zo'n helikoptervlucht!! Spannend hoor!! Fijn dat jullie zo genieten en lekker relaxt zo ook met je breiwerkje ;-) Veel plezier!! Xx
  7. Anneke:
    16 februari 2017
    Geweldig Fotos heel veel plezier Groetjes Anneke
  8. Ada en Joop:
    17 februari 2017
    Wat hebben wij gelachen het is enkeld Jan die leuke dingen gaat doen. Hahaha Hopelijk niet te veel pijn aan gedaan. Leuke foto's ! Liefs van onz xxxx