Sterren

17 februari 2017 - Bruce Bay, Nieuw-Zeeland

Doegidoegi,

Daar zijn we weer, net terug van de fox glacier. Een mooie wandeling, maar dat dachten wij niet alleen. De mars van de pinguïns. Maar heel indrukwekkend. Steile klim prachtig uitzicht. Gisteren kwamen we aan in bruce bay. We zochten naaar een dorpje, maar het waren maar drie huizen en een postbus. Het strand is hier zo mooi. Er liggen boomstronken op het strand waarvan je denkt, hoe zijn ze hier gekomen. Dan besef je hoeveel kracht water heeft. Na het eten gingen we voor de hot tube in de tuin om naar de sterrenhemel te kijken. Die hebben we gezien, maar jan zal nog meer sterren. Hij zou het deksel erop doen en ik was al naar de kamer. Hij bleef nogal lang weg. Ik roepen, en daarvkwam hij zijn rug onder het gras. Hij kwam bij liggend op zijn rug, de tweede keer dat hij viel, rukte hij het tuinlampje uit de grond. Het warme water was hem iets teveel geworden. Waar is je bril vroeg ik, wij zoeken met een zaklamp. Niet te vinden natuurlijk. De volgende ochtend, na een half uur zoeken vondt hij hem in tweeen. Echt wat voor jan ,dat vallen ha ha.         Tot zover, luitjes. Good bay

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jacco:
    17 februari 2017
    Wauw! Prachtige plaatjes. En kijkt vaders een beetje uit? Jullie moeten nog een tijdje mee hé ;-)

Veel plezier!
  2. Bep en Dick:
    17 februari 2017
    Warm water .en een paar biertjes!en hup ,daar ga je.gelukkig stond de hottube in het gras op de grond .en niet op het daktaras.
  3. Ada en Joop:
    17 februari 2017
    Wat hebben wel gelachen Het kan enkeld Jan over kommen! wij hadden al en reactie gestuurd Maar het Staat er niet bij dus hier Dan weer. Wat klink alles gezellig. Geniet! Liefs van ons xxx
  4. Hans en Sylvia:
    17 februari 2017
    Wat een verhaal! Dat van die bril is bijna nog leuker dan puinguins ha ha! Je hebt toch wel een reserve bril bij je Jan?
  5. Anw:
    21 februari 2017
    Wat maken jullie veel mee! Waren jullie niet geschrokken van de valpartij?
    Was gezellig in het breicafe.
    Veel plezier nog!