Wanaka

10 februari 2017 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

Hoi,

Jullie liggen nu nog lekker te knorren in je bedje. Raar idee. Wij zijn net terug van een wandeling langs een rivier. Door de bossen en met een aantal vergezichten. We voelde ons alleen op de wereld. Straks gaan we voor nog een wandeling. Morgen gaan we naar TE ANAU. Wat zou ons daar weer te wachten staan. Het is allemaal zo kassie an.

1. Lida:
    10 februari 2017
    Zo dat ziet er mooi uit zeg, geniet ervan, lekker kleurtje Nel en breiwerkje mee hè haha
  2. Maria:
    10 februari 2017
    Het is net of je in de set van lord of the Rings bent beland. Echt heel mooi! (Dacht gollem ook nog me zien zitten op een stoel)
    Heel veel plezier weer en lekker genieten van de zon want het is hier koud ❄️❄️❄️
  3. José:
    10 februari 2017
    Sjongjongjonge wat is Gods schepping toch prachtig, wat een voorrecht dat jullie deze reis mogen maken.
    Lieve groet van Kees en José.
  4. Ada en Joop:
    10 februari 2017
    Hoi Jan en Nel wat Prachtig!,!leuk gister een praatje al zatten jullie in bed. Wij Maar hard werke hehe. Geniet Maar heerlijk hoor! Wachten op the volgende blog lies xxxxxx
  5. Bep en Dick:
    10 februari 2017
    Je bent al lekker bruin. Ziet er goed uit.heerlijk dat jullie genieten. Leuk ook dat we zo een beetje meegenieten. Xx
  6. Ada en Joop:
    10 februari 2017
    Leuke foto's van jullie. Enjoy!
    Liefs van ons
  7. Corinda:
    Looks good! Wat een leven zeg. Genieten x
  8. Jacco:
    SUPER!!
  9. Nicoline:
    10 februari 2017
    Ziet er geweldig uit allemaal zeg!!! En kijk ze lekker zitten met haar breiwerkje

Xxx Niek
  10. Martin:
    10 februari 2017
    Wat een mooie foto's! Geniet lekker van jullie vakantie. Veel liefs van ons
  11. Ada en Joop:
    12 februari 2017
    Hallo uit Engeland liefs van ons