Bruce bay westport

19 februari 2017 - Westport, Nieuw-Zeeland

Hoi,

Gisteren vertrokken vanuit bruce bay. Na een heerlijke dag daar. Savonds na het diner nog even met de gastheer de zonsondergang bekeken. Hij heeft ons een eindje met de auto naar uitzicht op de maunt cook gereden. Ook nog een begraafplaats van de Maori's gezien. Die mensen doen alles om het naar je zin te maken. Heel veel wijntjes gedronken, maar we mochten ze niet betalen. Waar vindt je dat nog. Na het ontbijt vroeg vertrokken naar westpord. Onderweg nog een mooie wandeling gemaakt. Prachtig blauw water kan het bijna niet uitleggen hoe mooi. Je zou het moeten kunnen zien, horen en ruiken. In punakaiki de pancake rotsen gezien en de blowholes. Tjonge tjonge. Het wordt bijna vervelend, maar schitterend en overweldigend. Eenmaal in westpoort een huisje helemaal voor ons zelf. Savonds buiten in een ligbad naar de sterren liggen kijken. In de verte de zee Zo apart en mooi. Het eten wat ze voor ons gekookt hadden opgewarmd en een wasje gedaan. Net als thuis, maar dan net even anders.

De dag erna gewandeld naar een zeeleeuwen colonie. Wat een ruige kust. Nu het eten weer opgezet en lekker buiten eten. Kan er ook niets aan doen.

Nou jongens een dikke kus van ons

1. Nicoline:
    Schitterend zeg!!!!
  2. Jacco:
    Prachtig!!
  3. Maria:
    19 februari 2017
    Ik moet van Anton vragen of het net zoiets is als de watering bij Katwijk? Of net even mooier?

Ziet er prachtig uit allemaal.
  4. Hilde:
    19 februari 2017
    Wat ziet het er mooi uit zeg! Prachtig!! Romantisch naar de sterren kijken en dan maar samen uit het bad stappen om valpartijen te voorkomen!;-)
  5. Ada en Joop:
    19 februari 2017
    Hallo schatten, wat gezellig om te horen wat jullie allemaal aan het doen Zijn, Ik hoop dat het eten smaakelijk was. Waar blijf de tijd all twee weeken zit er al op. Geniet liefs van ons xxx
  6. Jan en nelleke van egmond:
    20 februari 2017
    Bedankt voor jullie lieve reacties. Het is toch een wonder dat je elkaar zo op de hoogte kan houden. Hou van jullie allemaal.
  7. Corinda:
    20 februari 2017
    Idd Erg leuk jullie blog. Jullie hadden het anders niet zo dag voor dag na kunnen vertellen. Dikke kus
  8. Anja:
    21 februari 2017
    Leuk hoor je reisverhalen, echt genieten zo voor jullie . Veel liefs.